Jak postępować z odpadami zawierającymi azbest?

Zakład Gospodarki Komunalnej w Łącku informuje, że w ramach programu usuwania odpadów zawierających azbest z terenu Powiatu Nowosądeckiego realizowanego przez powiat od 2001 r. mieszkańcy powiatu mogą bezpłatnie pozbyć się odpadów zawierających azbest i otrzymują dokumenty świadczące o należytym ich unieszkodliwieniu. W celu zgłoszenia w/w odpadów do utylizacji należy złożyć do Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu wniosek, który można pobrać na stronie internetowej http://www.bip.powiat.nowy-sacz.pl/ochrona_srodowiska/program_usuwania_odpadow_zawiera/

Powyższe zadanie realizowane jest przez wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu nieograniczonego  zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

Kontakt w sprawie realizacji wniosków o usunięcie odpadów zawierających azbest: Starostwo Powiatowe: 18 414 16 35, fax. 18 414 17 00.

Dodatkowe informacje można uzyskać również w Urzędzie Gminy Łącko pod numerem 18 414 07 18.