Inwestycje i remonty drogowe
Plan przebudowy dróg w miejscowościach Czarny Potok, Jazowsko, Kicznia, Maszkowice, Szczereż, Zabrzeż i Zagorzyn zostanie sfinansowany z budżetu Gminy Łącko (711 251 zł). Na przebudowę – modernizację drogi rolniczej w Łącku otrzymano dofinansowanie z Małopolskiego Urzędu Marszałkowskiego w wysokości 93 921 zł. Na inne utwardzenia dróg zabezpieczono środki w wysokości ponad 124 000 zł, natomiast na naprawy pozimowe - 151 351 zł. W tym roku również zakończono budowę chodnika Łącko – Maszkowice przy drodze wojewódzkiej 969, której całkowita wartość wynosi 1 080 358 zł.
Gmina Łącko w 2012 r. otrzymała 3 promesy z budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych, w wysokości: 800 000 zł, 316 000 zł, 500 000 zł (łącznie 1 616 000 zł).
Dla porównania w roku 2011 otrzymane promesy opiewały na kwotę 1 020 000 zł. W ramach realizacji objętych nimi zadań odbudowano drogi w Łącku, Maszkowicach, Kiczni, Jazowsku, Zabrzeży, Obidzy, Czarnym Potoku, Czerńcu, Zarzeczu i Kadczy.
W ubiegłym roku miał również miejsce remont drogi rolniczej w Czerńcu i Zagorzynie (141 636 zł).
Przebudowę dróg gminnych w miejscowościach Łącko, Maszkowice Obidza, Czarny Potok, Jazowsko i Szczereż pokryto z środków własnych budżetu gminy (664 484 zł). Na inne utwardzenia dróg oraz budowę chodników przy drogach powiatowych w Łącku wydano 134 671 zł. Zimowe utrzymanie dróg kosztowało 212 417 zł, natomiast koszt napraw pozimowych zamknął się w kwocie 248 583 zł.
Łączne wydatki przeznaczone na odbudowę i utrzymanie dróg w 2011 r. wyniosły 3 305 976 zł. W 2011 r. rozpoczęto również budowę chodnika Łącko – Maszkowice przy drodze wojewódzkiej nr 969.
W 2011 r. dokonano również rozbiórki domu mieszkalnego w miejscowości Kadcza, który już od kilkudziesięciu lat zagrażał bezpieczeństwu, stojąc bezpośrednio w pasie drogi wojewódzkiej. Jego usytuowanie, na ostrym zakręcie, w wysokim stopniu ograniczało widoczność i stwarzało ogromne niebezpieczeństwo dla dzieci, które przechodziły obok niego w drodze do szkoły oraz dla pojazdów chcących włączyć się do ruchu z pobliskich zabudowań. W chwili obecnej można już korzystać z wybudowanego wzdłuż drogi chodnika.