Urząd Gminy w Łącku dostępny dla osób niepełnosprawnych

Zakończyły się roboty związane z modernizacją Urzędu Gminy w Łącku, który został przeprowadzony w celu dostosowania budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz poprawy jakości świadczonych usług. Modernizacji poddano parter budynku, w którym zlokalizowano zarówno dziennik podawczy jak i kasę. Prócz tego wykonano dodatkowe wejście od strony rampy podjazdowej, a także przebudowano toaletę z uwzględnieniem ograniczeń osób niepełnosprawnych. Co więcej stanowiska do spraw ewidencji ludności oraz działalności gospodarczej dostępne są w zmodernizowanych pomieszczeniach na parterze urzędu. Dodatkowo wyremontowano hol i schody prowadzące na pierwsze piętro budynku.

Całkowity koszt robót związanych z opisaną modernizacją wyniósł 118 193 zł, z czego kwota 88 000 zł to środki zewnętrzne pozyskane przez gminę, natomiast kwota 30 193 zł to udział własny gminy.

Mamy nadzieję, że wykonana inwestycja przyczyni się do podniesienia jakości świadczonych usług oraz poprawi wizerunek naszego urzędu.