Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko

DYREKTOR

Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko

ogłasza nabór na stanowisko ds. administracyjno-księgowych.


I. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2016.902), w tym:
> obywatelstwo polskie,
> pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
> brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
> nieposzlakowana opinia.

2. Wykształcenie wyższe - ekonomiczne, administracyjne łub prawnicze.

3. Doświadczenie w pracy w księgowości.

4. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu:
> ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
> ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela,
> ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
> ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
> ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
> ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
> ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.

5. Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.


II. Wymagania dodatkowe podlegające ocenie:
> prawo jazdy kat. B,
> umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
> umiejętność redagowania pism urzędowych,
> bezstronność.
> sumienność, rzetelność, dokładność, systematyczność, zaangażowanie,
> wysoka kultura osobista,
> zdolność samodzielnego podejmowanie decyzji.


III. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy:
> Obliczanie i rozliczanie dotacji dla szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Łącko przez podmioty inne niż jednostki samorządu terytorialnego oraz kontrola i prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
> Rozliczanie podatku VAT podległych jednostek organizacyjnych,
> Prowadzenie kartotek materiałowych dla przedszkoli samorządowych i stołówek szkolnych dla których organem prowadzącym jest Gmina Łącko i ich rozliczanie,
> Realizacja programu „Wyprawka szkolna",
> Składanie wniosków oraz rozliczanie dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe,
> Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów finansowanych ze środków krajowych i Unii Europejskiej dla podległych jednostek organizacyjnych,
> Kontrola realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki oraz prowadzenie postępowań egzekucyjnych z tytułu nie spełniania obowiązku szkolnego i nauki,
> Prowadzenie kartotek i rozliczanie ZFSS dla pracowników podległych jednostek organizacyjnych,
> Prowadzenie dziennika podawczego:
• ewidencja pism przychodzących i wychodzących,
• przygotowywanie pism do wysyłki.
• zaopatrywanie dyrektorów szkół w pisma, rozporządzenia, zarządzenia, okólniki otrzymywane od organów zewnętrznych,
> Prowadzenie rejestru wpływających rachunków (zaopatrzenie w datę, nadanie numeru i wpisanie do rejestru).
> Prowadzenie archiwizacji dokumentacji w Centrum,
> Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych,
> Współudział w przeprowadzaniu inwentaryzacji i jej rozliczanie,
> Udział przy opracowywaniu bilansów jednostek.
> Inne prace zlecone przez dyrektora i głównego księgowego.

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
> życiorys (CV ze zdjęciem) uwzględniający przebieg dotychczasowego wykształcenia i kariery zawodowej,
> list motywacyjny,
> kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
> oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku,
> kwestionariusz osobowy (w załączeniu),
> kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
> kserokopie dokumeniów potwierdzających posiadany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
> kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
> oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
,,Wyrażain zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922.) oraz Ustawą z dn. 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 902)".
Kserokopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

V. Warunki pracy na stanowisku:
• wymiar czasu pracy - pełny etat.
• stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku Urzędu Gminy w Łącku, budynek nie jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,
• narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy,
• na stanowisku pracy występują obciążenia: narządu wzroku i układu mięśniowoszkieletowego, praca przy komputerze, czynności wykonywane w pozycji siedzącej,
• praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

VI. Wskaźnik niepełnosprawności.
Wójt Gminy Łącko informuje, że w miesiącu grudniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy Łącko osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekraczał 6 %.

VII. Termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko ds. administracyjno-księgowych w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko" w terminie do dnia 15 stycznia 2017 r. do godz. 15:00 osobiście w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko - Łącko 445 pokój 23 (II piętro Urzędu Gminy w Łącku) lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Centrum). Dokumenty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Uwagi końcowe.
Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję konkursową powołaną przez Dyrektora Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko. Tryb pracy komisji określa zarządzenie Dyrektora Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w sprawie: przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Centrum. W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu składającego się z pisemnego testu kwalifikacyjnego, a następnie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łącko (adres bezpośredni: http://www.bip.malopolska.pl/uglacko/ lub poprzez stronę Urzędu Gminy: www.lacko.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Łącko.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy na czas określony (6 miesięcy). Po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy lub pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, w przypadku podjęcia zatrudnienia po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, pracownik zostanie zatrudniony na czas określony lub nie określony.
Dyrektor Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

DYREKTOR
Samorządowego Centrum
Usług Wspólnych Gminy Łącko
/-/ mgr Lucyna Citak