Informacja - jak załatwić sprawy w UG Łącko

Szanowni Państwo,

w związku z kolejną falą pandemii i wyraźnym wzrostem zachorowań również w naszym regionie zwracam się z prośbą i apelem o ograniczenie osobistego załatwiania spraw w urzędzie do niezbędnego minimum. Wprowadzone od 27 marca br. w całym kraju nowe zasady bezpieczeństwa zobowiązują nas do zmian w obsłudze interesantów. Przypominamy, że większość wniosków może być składana elektronicznie, a w przypadku ich osobistego złożenia należy wrzucać je do specjalnie przygotowanego pojemnika (urny) umieszczonego przy wejściu głównym budynku urzędu.

Pracownicy urzędu telefonicznie udzielą wszelkich niezbędnych informacji i porad odnośnie realizacji poszczególnych spraw mieszkańców w okresie ograniczenia bezpośredniej obsługi stron w Urzędzie Gminy Łącko. 

Mając również na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną i odgórne zalecenia, Wójt wstrzymuje czasowo osobiste przyjmowanie interesantów. W sprawach  bardzo pilnych wymagających obecności Wójta, interesanci będą przyjmowani pojedynczo po wcześniejszym umówieniu się pod nr tel. 18 414 07 11/ 18 414 07 10.

 

Dane kontaktowe:

Sekretariat - 18 414-07-11

Urząd Stanu Cywilnego - 18 414-07-16

Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste - 18 414-07-17

Ośrodek Pomocy Społecznej - 18 414-07-34

fax - 18 414-07-40

e-mail urzędu: gmina@lacko.pl

skrytka EPUAP: /a1q79qfv42/skrytka

wykaz wszystkich nr telefonów - https://www.lacko.pl/numery-telefonow.html

 

Godziny pracy Urzędu Gminy w Łącku:

Poniedziałek: 7.30 – 17.00

Wtorek – Czwartek: 7.30 – 15.30

Piątek: 7.30 – 14.00

Pod tym adresem znajdziecie Państwo listę niezbędnych wniosków i formularzy w celu załatwienia spraw na poszczególnych stanowiskach: 

https://www.lacko.pl/druki-formularze-karty-uslug-iiu .html

Pamiętajmy, że chodzi tu o nasze wspólne bezpieczeństwo.

Podziel się: