Informacja - jak załatwić sprawy w UG Łącko
Szanowni Państwo,
w związku z kolejną falą pandemii i wyraźnym wzrostem zachorowań również w naszym regionie zwracam się z prośbą i apelem o ograniczenie osobistego załatwiania spraw w urzędzie do niezbędnego minimum. Wprowadzone od 27 marca br. w całym kraju nowe zasady bezpieczeństwa zobowiązują nas do zmian w obsłudze interesantów. Przypominamy, że większość wniosków może być składana elektronicznie, a w przypadku ich osobistego złożenia należy wrzucać je do specjalnie przygotowanego pojemnika (urny) umieszczonego przy wejściu głównym budynku urzędu.
Pracownicy urzędu telefonicznie udzielą wszelkich niezbędnych informacji i porad odnośnie realizacji poszczególnych spraw mieszkańców w okresie ograniczenia bezpośredniej obsługi stron w Urzędzie Gminy Łącko.
Mając również na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną i odgórne zalecenia, Wójt wstrzymuje czasowo osobiste przyjmowanie interesantów. W sprawach bardzo pilnych wymagających obecności Wójta, interesanci będą przyjmowani pojedynczo po wcześniejszym umówieniu się pod nr tel. 18 414 07 11/ 18 414 07 10.
Dane kontaktowe:
Sekretariat - 18 414-07-11
Urząd Stanu Cywilnego - 18 414-07-16
Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste - 18 414-07-17
Ośrodek Pomocy Społecznej - 18 414-07-34
fax - 18 414-07-40
e-mail urzędu: gmina@lacko.pl
skrytka EPUAP: /a1q79qfv42/skrytka
wykaz wszystkich nr telefonów - https://www.lacko.pl/numery-telefonow.html
Godziny pracy Urzędu Gminy w Łącku:
Poniedziałek: 7.30 – 17.00
Wtorek – Czwartek: 7.30 – 15.30
Piątek: 7.30 – 14.00
Pod tym adresem znajdziecie Państwo listę niezbędnych wniosków i formularzy w celu załatwienia spraw na poszczególnych stanowiskach:
https://www.lacko.pl/druki-formularze-karty-uslug-iiu .html
Pamiętajmy, że chodzi tu o nasze wspólne bezpieczeństwo.