Płatność bezgotówkowa w Urzędzie Gminy Łącko

program_pos_banner_ogolny_750x200

1 lutego 2018 r Urząd Gminy Łącko wprowadził możliwość wykonywania płatności bezgotówkowej za pomocą karty płatniczej.

Usługa realizowana jest dzięki uczestnictwu Urzędu w  Programie upowszechniania płatności bezgotówkowych w administracji publicznej przy użyciu terminali płatniczych POS. 

Program jest prowadzony przez Ministerstwo  Przedsiębiorczości i Technologii (dalej „MPiT”) we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową S.A. (dalej „KIR”), rolą KIR w Programie jest koordynacja współpracy pomiędzy MPiT, Jednostkami oraz Partnerami wybranymi do obsługi płatności bezgotówkowych w Jednostkach.

Klienci urzędu, dokonujący płatności z wykorzystaniem terminala nie będą ponosić opłat za dokonanie transakcji realizowanych w ramach Programu.

Możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych w naszym urzędzie jest odpowiedzią na oczekiwania mieszkańców naszej Gminy. Mamy nadzieję, że zainstalowanie terminala w urzędzie zaoszczędzi Państwa czas oraz zwiększy bezpieczeństwo transakcji.